happy !

hello, kom nyss hem har sovit hos sandra i natt. I går kväll hade vi inget planerat men det slutade med att vi åkte hem till malcolm chillade o drack dära myspys. Vid tol halv ett tiden taggade jag och sandra vi åkte till gullmars och åt en stor pommes med vitlökssås sen åkte vi vidare hem till sandra igen där jag somnade på en gång. Idag när jag kom hem har jag fått en tidig julklapp av min mamis bästa kompis jeffrey det var en parfym , LIVE av jennifer lopez den luktar asgott drn har jag fått 3 småparfymer också. tacktack säger jag bara. Idag är det familjekväll vi ska baka bullar och bara mysa skönt. vi hörs senare . puss puss

     
malcolm haha jag och sandriiiiish , malcolm again , de tre musketörerna HAHAHA. jag & sandra & som ni ser är ja inte helt nykter. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback