en lista

- Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
de tror jag nog.

- Höll du några av dina nyårslöften?

nej för jag hade inga!

- Blev någon av dina vänner förälder i år?

Nej.

- Dog någon som stod dig nära?
ja

- Vilka länder besökte du?
estland haha

- Är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009?
aah


- Vilka datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?

många

- Vad var din största framgång 2008?

bättre betyg

- Största misstaget?
att jag umgicks med en falsk person & gjorde för dumma saker

- Har du varit sjuk eller skadat dig?
ja

- Bästa köpet?
vet inte

- Vad spenderade du mest pengar på?
kläder

- Gjorde någonting dig riktigt glad?
människor som ja gillar, familjen, massa

- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?
för många haha

- Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ledsnare

- Vad önskar du att du gjort mer?
umgåtts med familjen mer & vara snällare mot mina vänner

- Vad önskar du att du gjort mindre?
för mkt

- Blev du kär i år?
nej

- Hur många förhållanden?
ett

- Favoritprogram på tv?
vet inte faktist

- bästa boken du läste i år?
-

- Största musikaliska upptäckten?
?

- Något du önskade dig och fick?
pengar, underkläder m.m

- Något du önskade dig men inte fick?
mer pengar haha

 - Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
hade party haha roligaste dagen !

- Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
det vet jag inte

- Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
ehm ?

- Vad fick dig att må bra?
mina vänner

- Vem/vilka saknar du?
malin & jennifer

- De bästa nya människorna du träffade?
Rhick :)

- Årets sötaste?
Rhick haha

- Årets hetaste?
min klänning spekat

- Årets största kärlek?
ingen
 
- Årets besvikelse?
en "nära" vän eller a trodde de.

- Årets bästa?
att ja har träffat rhick !

- Årets snällaste?
Sandra & michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback