chilldag

hello allesammans hur har eran dag vart ? Min har vart helt chill. Gick med Mami och lillasyster till centrum idag där jag fick jeansleggins och en söt tröja från gina sedan gick vi till Ica där vi handlade lite saker för vi bakade egna piroger. Vid sjutiden följde min lillasyster med mig till filmkedjan där ja mötte petra och lånade en tröja av henne sedan mötte vi sokki ca 5 min sen gick vi hem igen åt popcorn och kollade på Harry potter hehe. I morgon åker min Johanna till Thailand kommer sakna henne enormt men hons ka skicka ett kort till mig happy(a) hehe. Nu är jag galet trött imorgon ska jag packa och sådär. Föresten ja tappade ju min mobil o har köpt en ny idag ringde en tant och sa att hon hittat mon mobil wei hehe, men den är typ trasig för hon hittade den ute och det har regnat mend en kanske funkar vi får se. Sokki följer med mig till gullmarsplan på måndag och hämtar den efter det ska vi fika. PUSSHEJ LEVERPASTEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback