alla dör nuförtiden

Idag när vi kom till skolan fick vi ett dåligt besked, gunnar en lärare i skolan dog i lördags av blodcancer tårarna bara rann ner för mina kinder ja kan inte fatta att han är död, han är så jävla snäll han var nog en av skolans bästa lärare alla gillade honom. När jag gick i korridorerna såg ja hur rödsprängda allas ögon var speciellt lärarnas och när ja såg slöjdläraren Anita var ja bara tvungen att gå fram och ge henne en kram hon gick där i skolan med tårarna rinnande och var tvungen och ha leketion usch. Annars har dagen varit helt okej bara att jag vart ledsen, malin kom förbi skolan vi lyssnade på musik och chillade bara nu skaj a lägga mig i sängen och sova en timme är sjukt trött vi hörs

RIP GUNNAR THORSEN, we all miss u !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback