vissa saker försvinner

ja vad är meningen med livet ? den frågan har jag ställt mig tusentalsgånger, det finns inget direkt svar, värför var det precis jag som kom till värför ingen annan ? hur kom det sig att min mamma och pappa träffades hur kom det sig attd et var JUST DOM? och inte att min mamma träffade någon annan.  jag tänker tillbaka på åren och tänker vad har jag gjort ? jag har fötts ja har lärt mig gå äta prata växt upp mer och mer, träffat kompisar vart på kalas hit o dit. är det något speciellt varje människa ska uträtta innan dom dör ? för det verkar inet finnas en mening. jag tror vissa människor har hittat sin mening till livet innan dom dör. men ja vill ha svar, ska jag nå toppen ? ska jag göra det jag älskar ? ska jag stoppa våldet ? ska jag hjälpa sjuka människor ? för jag tycker att under sitt liv blir man mest ledsen, relationer förstörs, vänner försvinner, kärlek håller inte föralltid, folk e otrogna hit och dit. Och även fast man har nått sin dröm känns det allttid som att något fattas. Även om man har en familj, bra vänner och en pojkvän som man älskar känns det som att något fattas. Även om jag skulle ha haft 50 miljoner skulle jag inte vara helt glad det skulle fattas något. ja har kommit fram till att jag komemr få mitt svar av mig själv när tiden är inne, vad som har vart meningen med MITT liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback