trött

förlåt mitt senaste inlägg men var absolut inte på humör ! i går kl åtta mötte jag och sandra saidi och hangau vi åkte in till kungsan och hangau och saidi gick och jag o sandra mötte petra sokeina och johanna vi chillade en stund och sen ringer ibro och  jag o sandra åkte till han vi chillade lite grann och bara tog de lungt boozade och senare kom hangau och saidi dit vid etttiden gick vi därifrån och tog t banan där vi träffade alex o hans kompis som ci chillade med ett ta vi åkte till slussen och åt på donken asgott haha! sen mötte vi upp sandras syster en snabbis och sen skulle jag sandra röra oss hemåt och vi sitter på tåget mot farsta strand o vi somnar o när jag vaknar upp vart tror ni vi är ? i alvik helt döda så vi åker till gullmars där björne hämtar upp oss med bilden och sen åker vi hem kom hem vid fyratiden hehe, om ett tag ska jag  röra mig mot sandra vi ska beställa kläder från forever 21 ska bli najs aso. uppdaterer mer sen ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback