sjuk

förlåt att jag inte har uppdaterat så mycket men jag har faktist inte haft någon jävla lust alls! börjar tröttna lite på att blogga, men vi får se hur det blir. i dag är jag hemma från skolan är assjuk. Har ont i halsen det liksom bara bränns och det är massa slem, hostar som fan är helt täppt i näsan och har ont i huvudet :/ . och man ska bli sjuk precis när skolan börjar haha, de märks att min kropp inte gillar skolan ! somnade elva i går o vaknade nio vill sova längre men ja kan inte, vill ta en cigg men mami e hemma alltså åååh. vill gå ner till centrum handla en tröja och massa nya örhängen men det kan jag inte heller. kul dag jag ska ha sitta och kolla på tv , sova och skriva blogg ?  tråkigt haha. nu ska jag spela backamon och läsa andras bloggar. ciao bebisar

Kommentarer
» Amir Akrouti

sv: tack så jättemycket :D värmer.

2008-08-21 09:34:52
URL: http://amirakrouti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback