MOBIL!!

ska möta michelle om ungefär en timme, vi ska ner på on/off och hämta min mobil som vart på lagning tre veckor. har saknat den jättemycket haha (a) i morgon kanske det blir fest i brandbergen hos murres kompis, inte säkert men kanske. det blir kul. men det ska inte bli som förra gången för ja ska ta nattbussen därifrån som går 00.30 haha. just nu sitter ja lyssnar på musik strax ska jag ta en cigg på balkongen kan inte röka inne längre för mami har slutat röka men det är bra :) den 12 september åker min mamma till uddevalla då blire PAAAAAAARTY hos mig. men nu ska ja inte skriva för ja ahr ändå inget vettigt att skriva om CIAO!

Kommentarer
» a

fåru röka av din mamma:)

2008-08-21 20:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback