lördag & fest!

förlåt att jag inte skrev något i går. var i alla fall i skolan och slutade tjugo över två jobbade på skitbra tycker ja har verkligen skärpt mig. efter skolan åkte jag hem gick ut med hundarna kollade på tv och duschade sen gick jag hem till sandra& chillade där sen ringer mamma och säger hon ska köpa kebabrulle så ja skynda hem åt gick ut med hundarna och sen gick ja till sandra igen. vid nio tiden mötte vi upp petra och sokki, vi gick till hästhagen o mötte saidi o hans hund, sen de va nån idioooot som sprängde största smällaren mitt hjärta haha. vid tio gick petra och sokki hem så ja saidi och sandra åkte till ibro på hagsätralinjen vi chilla där till tio över ett sen åkte ja och sandra hem så de va heelt chill. idag ska vi på fest i brandberegen. mys ciao!

     

på dom fem första bilderna är det jag. på den sista är det 2 meter långa saidi och 172 cm sandra haha :D

Kommentarer
» Anonym

Den där andra bilden på dej med en vit kofta, den koftan har jag också, köpt i carlings, haaa ? :)

2008-08-24 20:02:45
URL: http://torina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback