lite smått

idag började vi tio över åtta skötte mig helt chill idag i skolan , vi slutade halvfyra och tåg tåget ca fem över fyra från hölarängen vi mötte upp långisen också hehe. kom hem vid halv fem då var min kontaktperson hos oss vi pluggade lite sådära sen bestämde vi att vi skapå bio nästa torsdag och se mamma mia ska bli mysigt vi kanske äter ute också ialf, sen somnade jag vid kvart över fem och vaknade upp vid kvart över sju mötte upp sandra för de hade hänt lite saker. ERA ÄCKLIGA IDIOTER HOPPAS NI ÅKER IN JÄVLA FJANTAR VA LEKER NI BALLA FÖR NI ÄR ÄCKLIGA MOBBADE PUNDARE SOM INTE HAR NÅGOT LIV, O EN DAG KOMEMR NI ÅKA FAST FYFAN! o fråga inte va de handlar om :) slänger upp lite  bilder.

    

hade tråkigt. men en sexig bild på mina mjukisar haha. 2 petra in the school. 3 sandra johanna o jennifer my babes. 4 kosta på musiken. 5 långisen saidi o sandra ? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback