ingen rubrik

kom nyss hem pappa ringde typ halv fem så ja åkte direkt till skärmabrink mötte upp min lilal söta vän johanna vi åkte in till medis , satt snackade lite chilla mötte upp min pappa fick 600r av honom sen drog vi till donken ja va SKITHUNGRIG åt en big mac meny med mac feast såås o hon fick en chili chicken junior av mig för ja e så snäll (a) haha driver ja e skitsnål den kostar bara 15 kr haha. nästa gång johanna ska jag bjuda dig på en fet kebabtallrik! sen åkte vi till skärmarbrink jag tog en ciggarill och vi snackade lite om sandras fest och lyssnade på musik sen kom min t bana först haha men jag ahr ändå längst hem nus ka jag ut möta långisen ska bara fixa mig snabby byta kläder mer uppdatering snart. puss o kram suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback