idioter

ja mötte michelle tjugo i fya vi gick först till nordea där jag tog ut 100 kr, sen gick vi ner till ON/OFF där jag hämtade ut min mobil sen gick vi till hemköp där michelle köpte wokgrönsaker, wokkrydda och nydlar sen så märker jag att dom idioterna inte ens har lagat min mobil så vi går tillbaks dit och jag står där i 40 minuter tillslut går dom med på att jag får en ny mobil på måndag eller tisdag. äckliga ON/OFF allt e kefft där uhh!!  efter det gick jag hem till sandra chillade där någon timme, ja sandra o hennes lillebror spelade vändtia ja kom sist :( men ja e fett bra på det annars haha. i morgon ska vi på fest i brandbergen nu ska jag ringa johanna som aldrig svarar hm... im out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback