home

kom nyss hem mötte saidi en stund vi satt chillade vid hästhahagsskolan sköt lite på korgen haha eller ja sköt bara en gång men ja e tung ändå(a) SAJK! sen följde jag med honom nästan till centrum för han skulle åka på träning och sen kilade jag hem. så nu sitter jag med ett stort glas is med multivitaminjuice väldigt gott. i morgon är det fredag vilket känns riktigt skönt ska träffa sandra och johanna, och min kusin marlene ska ner till stockholm för att hennes lillebror magnus ( som är min kusin också) ska springa något lopp jag hoppas verkligen vi kan ses eftersom det är verkligen inte ofta hon o jag ses o det är väldigt synd för jag älskar verkligen min sköna släkt! vi har kommit varandra mycket närmare nu tycker jag, o det är jag glad för men hon får höra av sig imorgon den lilla filuren. slänger in några bilder nu sen ska jag spela backamon. ciao!



haha jag och paul i sexan ( tog bilden med min mobil ser lite konstigt ut)


en bild på mig i skolan utan smink


alex äter godis på leketionen haha


min bajsmentor berit,  alex o kosta


en halv människohjärna euw!


långisen


malin sandra & ja ett tag sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback