död

kom nyss hem och jag är helt död. i går gick jag hem till sandra vid halv fyra vi fixade oss åkte till gullmarsplan där vi mötte johanna och sedan vidare mot hagsätra där vi köpte läsk och lite till, kl sju mötte vi jennifer i gullmars hon köpte en macka på pressbyrån sen gick vi till ett dagis satte occ och booza, när vi hade druckit upp flaskan gick jenniferoch johanna köpte en pizza som vi delade på och sem åkte vi mot brandbergen vi va där vid halv tio och de skulle vara någon fest som började elva så vi sket i åkte tillbaka mot gullmars och sen till svedmyra där vi mötte upp långisen saidi sen så va inte ibro hemma så vi åkte till castro i råcksta där vi chillade dansade drack lite till sen börja vi röra oss mot tuben vid tvåtiden så ja sandra saidi tagga hem till ibro där vi chillade galet drack vin o öl haha sen vid tyo halv sex i morse vi tagga mot tuben så vi tagga hem de va skitkul i går har en video o typ två bilder men ja pallar inte lägga in just nu dunkar mitt huvud och mina ögon är röda o ja lukar spriiiit blä! ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback