ARG!

godmiddag! jag är inte på bra humör. mitt bankomatkort e CPPPPPPP. jag skulle ta ut pengar och då ståre, ditt kort funkar inte i den här bankomaten då ja ba aja okej pass ja betalar med kortet i stället, sen går jag in på gina o köper leggins dt funkar utmärkt eftersom dom drar mitt kort själv o kollar legget. sen går ja in i en affär ska köpa örhängen då ja stoppar in mitt kort o det står kortet kan inte läsas så vi stoppar in igen o då ja ska slå min kod sen dom säger fel kod ja knullar dom de rätt. sen går ja in till banken o ber om en ny kod o den ska komma hem till mig om några dagar så ja kan inte ta ut pengar kan inte handla eller något fyfan va heeeeeeemskt ååååhhh! annars idag har vart fett duktig i skolan ja jobba på hela tiden. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback