9 augusti

godmorgon förlåtatt jag inte skrev något i går. jag gick till sandra vid tvåtiden vi chillade kollade på tv rökte och så, sen fixade hon sig så drog vi till hagsätra fixade lite. sen åkte vi till farsta igen gick till lidl köpte två läsk och en nachospåse och gick och satte oss vid farsta gymnasium vid tiotiden gick vi till t banan åkte till gullmars och mötte sandras syster, vi åkte in mot stan och där var det skitmycket folk så ja och anna tappade bort sandra där bland alla människor så vi gick runt och letade ett tag och sen åkte vi till gullmars och sandra kom dit efter en halvtimme 45 minuter så anna gick upp till sin buss och jag och sandra tog bussen mot farsta som var proppfull, där började en tjej leka smart och var kaxig så när vi gick av i farsta så sa ja stanna och vi tjaffsa lite sen slog ja till henne och då slog hennes 20 åriga pojkvän till mig på näsan så det bara sprutade blod kändes som att näsan skulle ramla av, då kom mami till centrum och ambulansen dom kollade min näsa den var inte bruten. sen gick vi hem och jag la mig sov. en ganska misslyckad kväll men ändå rolig haha. ciao!

Kommentarer
» Marlene

Kunde inte svara på ditt sms om det, för jag har inga pengar på mobilen.. men de lät inte så kul de där ^^ bra att allt är som de ska nu då :D<33

2008-08-10 10:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback