7 augusti

godmorgon! vaknade inte nu utan tio över tolv menmen.. i går var jag och sandra på bio vi såg barnhemmet den var så jävla läskig äcklig o hemsk! fyfan säger jag bara ja höll på att börja gråta för jag var så jävla rädd, innan filmen åt jag och sandra på burger king gissa om vi blev mätta vi höll på att spy efteråt alltså. just nu är vi hundvakt åt en hund som heter wille, han är en jackrussel ca 2 år vi ska vara barnvakt åt han i nästan 3 veckor och han är skitjobbig säger jag bara. kl halv tre ska jag möta sandra och michelle, vi ska till cdentrum för jag och sandra ska handla lite saker ska handla ett läppglans någon tröja på gina och sen får vi se, nästa vecka så åker inte min mamma så vi ska chilla ute någonstans o booze, men det blri chill ändå hon ska åka i oktober i stället så då kan ju ja ha en liten fest då, nu ska jag tvätta bort mitt smink klä på mig och sen gå ut med hundarna skriver senare ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback