7 augusti

har precis kommit hem var som sagt i centrum med michelle och sandra, eftersom min mobil är på lagning kan jag inte ta kort på det jag köpte men jag köpte ialf en tröja på carlings för 399 kr, sen en rouche på h&m för 40 kr sen två grejer till för 15 kr på h&m och en chipspåse och is tea .. det var varmt ute trodde inte att det skulle vara det när man kollar på vädret så ja e rätt så svettig ska ta en dusch snart ska bli riktigt skönt. glömde att köpa hårinpackning också men får säga till mami att hon ska göra det sen! blev ialf nöjd med mina köp. michelle åt kyckling på burger king också och jag köpte en läsk, sandra köpte 3 par trosor, en navelpiercing två par strumpbyxor två par leggings och lite till! hur har ni haft det i sommar ? va har ni gjort ?
ciao!

Kommentarer
» Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1458

2008-08-08 11:15:22
» Anonym

rouge* :P

2008-08-10 20:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback