5 augusti

förlåt att jag har vart så dålig på att uppdatera , men ja har inte haft någon ork alls. idag har ja bara chillat hemma har bakat lagat mat och så, mami jobbar kväll så hon kommer hem om 40 minuter skönt för då ska hon ge mig fotmassage. nästa torsdag kanske min mamma ska åka bort till uddevalla, då tänkte ja ha en liten fest myspys! men det är bara kanske, jag skrev förut att min mobil var trasig igen och att jag skulel få en ny för det sa dom men sen skickade dom den på lagning igen dome  så äckliga. så nu får ja vänta 3 veckor igen orkar inte! dom har gjort mobilen fel från hela början och dom slösar bara mer pengar på att lämna in den hela tiden i stället för att ge mig en ny och om den går sönder igen då ska ja få en ny så ja hoppas den går sönder igen vill ha en ny och försökringen gäller bara ett år har haft den i typ ett halvår snart. haha kul o lyssna på mitt mobilsnack ? nä. finns det några önskingar, nått ni vill att jag ska skriva om eller något säg till.
peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback