4 augusti

vad är det egentligen jag gör för fel hela tiden ? känns som att jag inte räcker till, men det gör jag väll inte heller. du har aldrig vart såhär kall, inte velat träffas du snackar knappt med mig. ja vet inte vad jag gör för fel ? ja känner mig bara helt ledsen hela tiden, jag kanske går runt och tänker fel att det inte är så men det känns så för mig. du är den ja kan snacka med, du är förståeende och hjälper alltid till. jag klarar inte av det här jag vill inte känna såhär att ja inte räcker till , vi träffades varje dag, vi pratade om allt vi messa mycket. nu äre ingenting alla bara klagar vene va ja ska ta mig till men just nu vill ja bara bort från allt allt, ja har ingen att prata med just nu allt känns tomt! VILLB OOOORT

Kommentarer
» Marlene

Du räcker visst till <3

2008-08-05 08:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback