4 augusti

äckliga regn blir så arg som ja o michelle sa i uddevalla, först klagar man över att det är kallt o regnigt, sen klagar man över att det är för varmt. men hellre att jag svettas än fryser och blir skitblöt! när man vart borta en vecka ungefär o komemr hem till stockholm ja då regnar det som fan uuh! sandra följde med mig till hökis för ja köpte ett paket cigg sen åkte vi hem till henne satt kollade på tv och så, sen gick ja hem helt själv i regnet ja frös och blev dyblöt skitäckligt nu är ja ialf hemma har bytt till varma mysiga kläder och ska sätta mig i soffan och kolla på sex and the city! ciao



barndomsvän i 11 år har vi hållt i hop och det kommer bli så jävla många år till, en guldvärd tjej som alltis täller upp och gör mig glad, ja kan prata med henne ja mår bra med henne hon är så grym alltså! den här tjejen släpper man inte hon är värd det bästa, den som sårar henne alltså uh ska inte tänka vad som h'änder med henne, hon ställer alltid upp för mig o ja för henne! love u girl

Kommentarer
» michelle

naaw :)

2008-08-09 23:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback