2 augusti- chilldag

godmorgon hur har ni haft det ? själv har jag haft det helt chill vi åkte till uddevalla i måndags och det var massa knas ett tåg hade spårat ut så vi var tvugna o byta till buss hit och dit så vi har helt döda när vi kom dit, vi åt iallafall sen satt vi chilla pratade, ja rökte och så. dagen efter blev vi väckta kl tio för vi skulle åka ner till havet så det var bara gå upp och sätta på sig bikinin och sen åkte vi, första dagen va ja fjant vågade knappt doppa mig men tillslut så gjorde jag det , var skitkallt men sen blev det skönt, vi fiskade små krabbor också hehe , sen åkte vi upp till huset duschade och gjorde oss rena och det va skitskönt sen åt vi, sen skulel vi åka ner ta ett kvällsdopp, det va helt chill fast dopppa mig bara snabbt, dom andra småungarna kusinerna och lillasyster hoppade från klippor medans ja marlene michelle satt och tog kort haha, sen det var solnedgång också det var verkligen skitfint. sen åkte vi hem igen chillade lite sådära, nästa dag på onsdagen , så skulel vi ha en grillfest för vi har ju byggt två småstugar därborta så vi skulel ha invigning haha, vi grillade spelade brännboll barnen mot dom vuxna, dom vuxna vann men det var fusk för filip vår hund tog bollen och sprang i väg med den så dom gjorde frvarv hela tiden haha, men jag tog en lyra (a), runt kvällen var nästan alla vuxna packade haha, och där satt jag och lyssnade på allt dom snacka om så satt dom på musik ja vene vad, den kvällen somnade ja halv fyra sen blev vi väckta kvart över elva nästa dag för att vi skulle åka bada igen vilket vi gjorde vi köpte glass och godis också, skitmumsigt. sen var vi nere hos kaninerna och kattungarna mycket vi hoppade studsmatta, körde lite moppe och så, sen tjaffsa ja michelle lite men sånt händer hii. älskar henne ändå :) . i går kom jag hem halv sex , så ja johanna åkte hem till mig ja sköljde av mig, sminkade mig klädde på mig och så sen gick vi ut mötte sandra åkte till hornstull hämtade upp lite saker, sen så åkte vi till farsta där vi chillade lyssnade på musik snackade drack, vid tiotiden kom sokeina och petra dit också det var helt chill alltså, o ja va fett taskig jacob kom till farsta helt själv ända från tensta o ja sa typ inte ens hej för ja va helt borta. men johanna så söt som hon är pratade med han iallafall för jag vet fan inte va ja sprang runt och höll på med. nu ska ni få lite bilder från uddevalla och några från igår. resten av bilderna från uddevalla och så får ni senare. CIAO!


                                            

bild1. jag och sandra! bild2. michelle messar i uddevalla. bild3. michelle . bild4. mina ben. bild5. havet på dagen. bild6. lite av mig, bild7. ditresan på perrongen väntrar på tåget. bild8. lite marina och fredrik som spelar kort. bild9. michelle o min kattunge. bild10. jag håller i min kattunge. bild11. jag skrev i sanden. bild12mina ben. bild13 från tåget. bild14 michelle i bilen. bild15 jag med hjälm. bild 16.  mami, lilla kusin och syster. bild17 en katt. bild18 jag pussar en kattunge har inget smink haha. bild 19 michelle äter. bild20 jag lipar ( inge smink)  bild21: mina ben. bild22. mat. bild23: mina ben. bild24: jag solar. bild25: michelle. bild 26:  marlene bakifrån. bild27:  hehe. bild28: havet. bild29: havet. bild30: ja solar. bild31: lite släkt. bild 32: kissemisse. bild33:  möörkt. bild34:  marina i bilen. bild35: jag med hjälm, inge smink haha (drivbild)  bild36. havet. bild 37 : kusiner o lillasyster i mitten. bild38: morbror. bild 39: solnedgång. bild40: jag steker. bild 41 bild42. jag. bild43 solnedgång. bild 44. snäcka. bild 55 ja pussar sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback