16 augusti

hejsan svejsan jag kom nyss hem oha ska berätta allt som hände i går kväll. först drog jag sandra petra och johanna till 08 chillade där en stund sen vid halv nio åkte jag sandra och johanna på fest hos murres kompis så murre och matias kom och mötte upp oss vid bussarna i brandbergen, först när vi kom dit var det ganska tråkigt, sen fick vi vodkashottar o dansade med chilienartjejerna skitsöta, o så fick vi cider öl och massa, sen kom det bara mer och mer folk och vi hade typ sånt där discoljus, o alla var på bra humör, johanna strulade med en kille som hette matias o ja strulade med murre lite, sen va jag johanna och mattias skittrötta så vi gick och la oss o vi fick absolut inte sova för dom höjde volymen ännu mer och folk kom in hela tiden, sen körde jag och adam den där leken med en enkr så ja har massa sår på mina knogar ajaj, haha sen va jag helt däckad vi drack från kl tio till 4 på natten och sen kom adam in i rummet där ja sov med såg, hammare han kastade kuddar på mig skrek skrämde mig så det gick absolut inte sova vid halvsju tiden drog vi där i från aströtta och sandra var fortfarande full för hon hade inte sovit en blund, så vi åkte till farsta och gick hem till saidi på molcolmsbacken och där la vi oss i soffan chilla , sandra lagade frukost år grabbarna och vi kollade på film och jag somnade var astrött där var vi i ungefär fyra timmar nästan fem sen nu ja kom nyss hem. det var en skit rolig dag tro mig. nu ska jag värma tacos ciao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback