14 augusti

godmorgon! förlåt att jag har vart så dålig på att uppdatera ska bli ändring på det. i går åkte jag sandra jennifer och sara in till kungsan vi kom väll dit ca fem, det var skittråkigt först men sen framåt kvällen blev det mycket roligare och linnea tog en bild på mig som visades i storskärmstv fyfan alltså ! ja doog haha. vi åkte hem vid halv elva vi var trötta och det var kallt ute uuh förs galet mycket. ja ska dit idag igen med sandra, petra, jennifer och några hoppas det blir roligare idag iallafall men jag vet inte om ja ska ha på mig jeans eller leggins vad tycker ni ? ska snart börja sminka mig och sen måste ja bestämma vad jag ska ha på mig. ska messa sandra nu ciao!

Kommentarer
» Anonym

http://www.buzzscout.se/?mref=1922 Här är en super bra sida för dig som gillar att få hem och prova på gratis saker. Det finns allt mellan kläder, teknikprylar, hudvårdsprodukter och allt möjligt! Och det bästa är att det är gratis. Du får hem grejer och det enda du behöver göra är att prova dem och sedan säga vad du tycker om dem! Hur bra är inte det ? :)

2008-08-14 13:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback