10 augusti

godmorgon på er ! jag vaknade med aqtt näsan gjorde ont som in i helvetet, så det gick inte att sova mer menmen! har druckit ett glas ice tea smaskigt i love it! i dag vet jag inte vad jag ska göra, ska fråga mami om jak an få nina 900 kr eller så så ska jag nog handla ett paket cigg eller två vi får se! snart r det ung 08 fan vad kul mitt ex ska sjunga :) Mike wize , ska bli kul och höra länge sen jag hörde honom sjunga! han gjrode faktist två låtar till mig förut dom var asgulliga, tyvärr så har jag inte dom kvar längre för att dom låg på den gamla datan som vi har slängt , to bad! nus ka jag kolla runt lite på internet efter bra filmer jag kan beställa hem behövs har bara två filmer till dvd hemma typ och vi har bara dvd, förutom i min systers rum men den tv,n är pytteliten hehe. ikväll kommer jag svara på alla era frågor så vi säger att kl 23.00 i kväll kommer alla svar så ni har 11 timmar på er att fråga nu så fråga på!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback