utmanad!

Jag vart utmanad av: jonaya 1 - Hur länge har du bloggat? sen i december 07 och jag älskar verkligen att blogga! 2 - Hur såg din bild av bloggar och bloggare ut en månad innan du själv började blogga? jag tyckte det såg ganska tråkigt ut att sitta och skriva massa saker men det var ialf kul att läsa 3 - Vilken var den första blogg du förälskade dig i? det var nog absolutleey 4 - Hur känner du inför dina första blogginlägg, när du såhär i efterhand läser dem? att jag var lite mobbad då haha! 5 - Hur många bloggar återvänder du till regelbundet som läsare? ehm,  mishelledahl jonaya  annaahlvin  absolutleey blondinbellas (tyvärr), bellasuger, zahui, sandralalngells kenza. 6 - Av de bloggar du läser, hur många procent är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar (t ex teknikbloggar, modebloggar, politiska bloggar)? ja vet inte.. dom bloggar jag läser är alltid lika roliga. 7 - Nämn en bloggare (obs: länka) som verkar väldigt olik dig, vars blogg du tycker om. johannas ( den handlar mest om tokio hotel hihi) men den är bra ! 8 - Nämn en bloggare (obs: länka) som verkar väldigt lik dig, vars blogg du tycker om. i don't know 9 - Vad tycker dina närmaste om att du bloggar? jag vet inte och jag bryr mig inte det här är för min skull och jag tycker det är kul10 - Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg? jag vet inte11 - Har du hittat en fungerande gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden? jag skriver inte så mycket privat visst jag berättar inte allt som händer och allt jag gör men nej jag skriver allt för det mesta om någon tycker det är jobbigt eller dumt så gör det jag väljer själv!12 - jag vet inte faktist men ska tänka efter något och då ska jag börja skriva om det. 13 - I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse, tror du? Ingen aning. 14 - Tror du att man kan lära känna en person genom att läsa hennes/hans blogg? i bland i bland inte helt olika.  - Har du träffat folk IRL (in real life) efter att ha fått kontakt med dem via bloggen? nej, men det skulle nog vara kul! 16 - Tror du att det kan vara skadligt för vissa personer att blogga? nej, faktist inte! 17 - Har du någonsin blivit sårad av någonting som skrivits till/om dig i kommentarer eller i andra bloggar? Och i sådana fall: Hur har du hanterat detta? nej, men om folk skriver en onödig kommentar så raderar jag det. 18 - Har du själv skrivit saker du ångrar i din egen eller andras bloggar? nej det har jag absolut inte gjort! 19 - Hur ser bloggandets nackdelar ut, för dig? jag sitter absolut för mycket vid datorn, bloggar i stället för att plugga tex  20 - Tror du att du fortfarande bloggar om två år? I sådana fall: Tror du att ditt bloggande har förändrats då? ja det tror jag nog det här är ju askul. det har jag ingen aning om vem vet hur jag är om 2 år ? no one 21 - Tror du att bloggarna har (eller kommer att ha) någon inverkan på vår kultur, eller är de en grupp människor som mest påverkar varandra? det kan jag inte svara på  22. Avslutningsvis : Kan du sammanfatta kort vad ditt bloggskrivande har betytt för dig? det känns skönt för mig att skriva av mig här på bloggen och ibland berätta hur jag känner mig. men betytt något nja men det kanske kommer göra om ett tag eller så. 23 - Avslutningsvis 2: Kan du sammanfatta kort vad bloggläsandet har betytt för dig? att se vad andra gör på fritiden eller när dom berättar om sig själva eller annat är kul att se speciellt kul att läsa johannas blogg det betyder mycket för mig att se henne vara glad och så. 24 - Nämn 5 bloggare som du vill ska svara på enkäten. malin, sandra,michelle,anna!
tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback