tjena!

ja nu har jag lust att bara blogga lite så nu kan ni läsa lite filurer hihi.

jag vaknade kl 06.50 idag och gick upp gjorde ett glas vatten och tog mina medeciner. sen började jag sminka mig. idag hade jag uppsatt hår leggins en adidas tröja vitt linne och rosa converse. jag gillar inte dom rosa convorse så jag har tänkt att ge bort dom till min älskade johanna. men jag gick hem från skolan idag kl halv tio då jag mådde dåligt.  snart ska jag upp till centrum med mami vi ska till bibilioteket för jag ska låna nya böcker jag har verkligen börjat läsa nu det är så kul! vet inte vilka böcker jag ska låna men jag berättar sen när jag vart uppei  centrum. tror jag ska köpa lite frukt också är sugen på ananas, äpple päron mandariner vindruvor och bananer goott goott.  På torsdag kommer älskade moster hit det ska bli skönt som fan !  imorgon har vi studiedag i skolan så jag ska bara ligga hemma läsa och äta frukt!

på lördag tror jag att det blir såhär antingen ska jag försäka fixa en lokal ska kolla runt lite på internet efter en billig och bra man kan hyra men eftersom dt bara är sex dagar kvar vet jag inte om vi hinner hyra någon men jag hoppas. annars är väll jag och tjejurna ute och dricker på nått chillställe men då kan man inte vara lika finklädd eftersom det blir kallt framåt kvällarna men vi får se hur det blir. tror i vilket fall som helst att det blir skitkul. om exakt 20 dagar ska jag hämta ut min mobil fan vad skönt det ska bli alltså. hatar den mobilen jag ahr nu o fortfarande kan jag inte fatta att jag tappade den andra kanske var för att jag var lite påverkad av alkohol menmen får ialf en sprillans ny nu den andra hade lite repor och va ganska trasig haha!

Kryssning; jag o johanna ska försöka att åka på kryssnin två gånger till en medhennes mami och en gång till med min familj och dom gångerna vi åker igen ska vi ha jävligt kul mkt roligare än förra gången fast det var helt underbart förra gången det var så JÄVLA kul alltså! på en av dom kryssningarna kanske det ska följa med en till av våra kompisar men vi får se hur det blir med det.  och sen har jag johanna en till grej vi kanske ska göra lite längre framåt för vi träffade verkligen en skitsnäll kille på båten som heter Robert och jag o han "pussades" lite. och sen fick han mitt nr och så och vi har väldigt bra kontakt han brukar ringa mig eller så smsar vi eller snackar på msn och jag o johanna kanske ska åka upp till honom i uppsala från en fredag till en söndag och festa lite och så han är 19 år och bor i en etta och det skulle verkligen vara skitkul! jag o johanna planerar mycket får se om allt ens blir gjort men det tror jag fan ! nej nu är det dags för mig att sluta skriva bara så ni vet kommer jag skriva mer idag .

im out / irmush

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback