studiedag :)

hejsan !

jag sa att jag skulle skriva i går men det blev visst inte så spelade och sen la jag mig i sängen och läste sen somnade jag . Idag har jag vart ledig hade studiedag så jag var hemma sen följde jag med ida till hökarängen och köpte cigg till henne tog med mig min hund också han satt på sättet brevid mig som en människa haha det såg så kul ut efter det gick vi hem till mig och michelle kom hit ida gick vid två så jag värmde tee till mig och henne sen stekte jag wok till mig själv. så satt vi och snackade lite haha sen kollade vi in värsta roliga bloggen haha somomvibryross kolla in den ni kommer få er ett gott skratt.  nu sitter jag här och skriver ska snart sätta mig framför tv,n ringa moster och sen vänta på att so you think u can danse böörjar. KANSKE skriver mer senare får se.. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback