sovdags!

tjenatjena! gott folk vad händer ? jag har så tråkigt så jag hade lust att skriva lite i bloggen. är jävligt trött men kan inte sova vet inte värför. jag saknar min syster malin hon åkte till spanien i går och får vara borta en hel vecka fan jag vill också hennes skola atletica gymnasium betalar resa mat och allt lyxigt vist?! jag längtar som fan till nästa helg dt ska bli så jävla chill skiter i om dt inte kommer killar alla tjejerna är iallafall samlade och det är något jag ser fram emot faktist riktigt riktigt kul ska städa så mycket i hela huset kanske köper minippizzor och sen ska vi ha högst volym på the voice tända ljus och booze såklart myspys. imorgon är det fredag SKÖNT sen har jag den helgen se fram emot man slipper ju skolan vill gå ut och äta thaimat med johanna och michelle i morgon och bara prata men som vanligt har inga pengar och om jag hade haft lite pengar hade cigg vart det jag först skulle köpa, men malin kanske ska köpa cigg till mig från spanien om dt blir pengar över se till o spara så jag får ett malin haha u know that i love u bebey. jag kommer sirr ahär och skriva fett länge om massa olika saker känner att jag bara har lust.

tände nyss en cigg skulle egentligen slutat röka i går men så blev det inte får ta tag i det här rökning dödar som alla vet och jag har astma också så att röka för mig gör bara allt värre men men my bad. om 24 dagar ska jag hämta ut min mobil och jag kommer lägga 1500 kr på den barnbidraget plus att mami ger mig 450 mobilen kostar egentligen 2700 kr men jag hade en drulleförsäkring eftersom jag tappade den andra , och jag kommer också ha jobbat och tjänat i hop 1200 kr typ så jag ska köpa mig en ny väska någon kattig tjocktröja leggins läppglans jeans och en tungpiercing tror jag iallafall och ett par kinaskor. det går ganska dåligt för mig i vissa ämnen i skolan just nu, No g¨r bajs so går skit engelska går sådär idrotten vet jag inte glömmer typ alltid gympakläder eftersom jag är så stressad på morgonen aja ska bli ändringar på det framöver. nej nu är det dags för mig att sluta skriva ni kan väll smsa om det är något 0733719751 pusshej leverpastej / Irmuush

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback