skönt

nu har jag vilat en halvtimme plockat ut disken ska damsuga snart tror jag och sen ska jag hoppa in i duschen så jag känner mig lite fräschare sen ska jag bädda nya lakan i sängen och sen ska jag laga wok ska försöka äta iallafall känner att jag börjar bli lite hungrig nu. som sagt ska  berätta lite mer om gårdagen hade ingen lust att skriva det förut. ialf jag och johanna möttes i skärmarbrink kl tjugo i åtta och då skulle vi åkt till zinken och hämtat en sak men så åkte vi till skarpnäck och hämta lite bra saker. sen rörde vi oss hemåt mot johanna och jennifer och sandra kom då också vi satte på datan satte på musik snackade och lite sådära ah ni fattar va jag menar ;P.  och sen var jag helt borta aso så vi rörde oss mot t banan johanna stannade hemma för några andra kompisar skulle komma till henne sandra mötte rashid för dom skulle snacka ... och som vanligt när jag är lite borta så börjar jag alltid bråka med någon och den här gången vare visst några killar och majid fick en smäll i ansiktet och åka in på sjukhuset.. aja vi rörde oss mot hökarängen och där mötte vi simon och pablo sen kom ju såklart fältarna och dom ringde min mami.. haha just nu sitter jag och pratar med robert in msn hiihi vi ska ha tequila tävling när jag kommer upp till han i uppsala jag o johanna ska dit ihhi sajk att jag tänker dricka tequila EUUUUUUUW
skriver mer sen ska fixa lite nu pusspusshej

Kommentarer
» m

shit äteru samma mat varje dag?

2008-04-12 12:39:51
» Irma

japs :) nästan haha

2008-04-12 13:14:28
URL: http://irmush.blogg.se
» Anonym

shit! hamna han på sjukhus! du får tare lungt näru dricker tjejen

2008-04-12 14:47:08
» m

hahahah kanske ska börja äta nått annat =)

2008-04-12 22:24:08
» Irma

heeell no

2008-04-12 22:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback