skönt!

kom hem för 10 minuter sen jag mötte johanna kl 3 i häkarängen vi gick till rose jag köpte ett paket cigg och sen satte vi oss utanför min skola och snackade det har vart mkt problem
i vår vänskap på sistonde men vi redde ut det och det är så skönt jag oc johanna passar verkligen i hop jag hiohoparen Irmush o johanna rockaren bill. we are ment to be baby. jag är så jävla stolt över johanna att hon har vågat välja sin egna stil och snyggt är det också och den som inte vill vara med dig
eller skäms för att du har blivit lite "rockigare" den är ingen äkta vän du är asfin gumman. vi ska gå på bio strax the eye den börjar kl 7 i sergelstog mysmys haha hoppas dt blir kul hoppas den är bra.
nu ska jag äta lite sen ska jag börja fixa mig och så puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback