shuliluu

shuliluu

kom precis hem michelle var hemma hos mig sen bestämde vi oss för att åka till hökarängen för att jag skulle köpa cigg där träffade man på jesper och simon. simon bad om ursäkt för hans äckliga beteende idag sådär beter man sig inte! o jag tog emot ursäkten så snäll som jag är, naaw det var fett länge sen jag träffade jesper han ser ut att må bra kul o se. tog med min lilla hund dit också som sagt alla älskar den folk kom fram och frågade om dom fick klappa absolut. nu sitter jag och väntar på johanna hon ska komma hit lämna lösnaglar till mig och hämta ett par rosa converse hon ska få av mig hihi. i morgon kommer kära moster guid va mysigt älskar henne. RONJA E MIN ÄLSKLING! inte din saulo hihi bara min så är det du får stå ut :) naaw saulo du e min bebis hihi

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback