härlig dag

fan vilken skön dag det var idag måste jag säga. började skolan 08.00 så jag mötte sandra halv utanför henne så gick vi till bussen och mötte petra och sokki vi gick till rökhörnan tog en cigg o fortsatte mot skolan. första leketionen var so så jävla tråkigt förstår mig inte på någonting kmr få ig i typ allt i so,n haha menmen vi får se ska plugga på jävligt extra nu. sen var det engelska rolig leketion faktist tycker själv att jag har skärpt till mig på engelskan och blivit bättre kanske inte får ig hoppas inte.. sen hade vi no teknik jag och sandra jobbar tsm sandra bygger jag säger hur den ska se ut haha. efter dt hade vi lunch fyfan vad äckligt dt va spyr! sen hade vi rast då gick jags andra petra och rinnebeck till ett chillställe satt och snackade rökte en cigg och så härligthäärligt i det här sköna vädret nu är det vår och ingen fucking slasksnö elle rnågot ska förstöra det då jävlar. Kl tjugo över ett hade vi hemkunskap pallade inte gå eftersom jag endå inte kmr äta rulltårtan har typ slutat äta överhuvudtaget :/ så jag var ute med jennifer o kim utanför skolan o då kom jennifers pojkvän simon o pablo o simon dödar mig aso. aja efter skolan tog vi bussen till farstajag gick hem till michelle men hon var inte hemma så jag låg i hennes rum väntade på henne o läste en tidning sen kom hon från skolan och vi hade jättemysigt vi satt på hennes balkong o njöt av värmen och pratade mysmys. kändes skönt att få prata av sig med min kära vän. så åt vi lite karameller också mums hihi! efter dt gick jag hem o åt typ lite kebabkött sen tog jag en dusch och mötte michelle igen meningen var att vi skulle till centrum och möta ayse men ayse sa kom till stan hell no sa vi då haha så vi gick till ginatricot o kolladelite på kläder sen gick michelle till hemköp jag följde med hon köpte godis för 46 kr haha. sen gick vi hem och jag la mig kollade på tv och nu sitter jag här ochs kriver blogg. johanna berättade för mig att hon hade vart på teater idag och att en på scenen hade klätt av sig HELT naken haha euw fyfan. Idag åkte älskling malin www.absolutley.blogg.se till spanien om jag inte kmr sakna min syster så mycket.

im out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback