deprission

nu är det såhär att jag har kommit i en depression, jag tänker hela tiden att jag vill komma bort från allt, inget är kul jag är ledsen hela tiden det är min medecin som påverkar det hära men förhoppningsvis går det över om 3 veckor men det är så jävla jobbigt måste jag säga och det känns skönt att skriva ner det här på bloggen så jag verkligen får ut allt och så att alla andra kan veta och mina vänner få veta det. på lördag skulle jag ha haft en hemmafest men nu är det såhär att min mamma har valt att inte åka bort pga av den här depressionen och tabletterna och det går ju inte att övertala henne men jag ska ha kul med tjejerna iallafall. nu ska jag lägga mig och vila pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback