biokväll

hejsan alla glada!

kom nyss hem har värmt min middag dock blev det lite sent men det var bara för att jag har vart på bio äter wok med nudlar o sambal just nu skitgott! ja som sagt var jag ju då på bio med johanna vi såg the eye sjukt läskig film alltså. vi satt där och hade kurrat ner oss i stolarna och så börjar filmen vi äter godis en stund men sen kunde man ju knapptäta den va så äcklig o läskig kändes som att mitt hjärta kom upp till halsgropen heregud och johanna skrek en gång så högt att folk i biosalongen började skratta sjukt läskig var den ialf så ni som gillar läskiga filmer gå se den euuw. efter bion gick vi ner till centralen och tog t banan eftersom jag rökte en cigg på vägen då snackade vi lite om filmen sedan tog vi t banan johanna hoppade av i skanstull för hon ville inte stå i gullmars och frysa så jag åkte vidare mot gullmars och gick uoo och tog buss nr 18 den som åker överallt haha så ringde robert mig och vi satt och pratade i ca 20 min tills den tönten skulle gå och lägga sig för hans ka upp tidigt imorgon och jobba. när jag gick av bussen så kom anna bakom mig ( sandras syster) o vi hade visst åkt samma buss från gullmars men vi såg inet varandra haha lite skojsigt så ci gick sällskap tills hon kom utanför henne så fortsatte jag vidare hemmåt och nu sittrer jag äter och sricker juice. jag o johanna planerer lite kuliga grejer mohaha

im out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback