äntligen!

nu äntligen kan man skriva i bloggen har försökt logga in jättelänge nu men det har inte funkat! Jag är skitglad idag solen lyser och det är verkligen varmt och skönt blir glad av det här vädret, fast jag kan inte äta är inte hungrig och när jag äter mår jag illa det beror på min medecin som jag äter men nu har jag nästan inte ätit något på 2 dagar blir lite rädd menmen. jag tror jag ska gå ut en lång promenad med min hund det är så fint väder tror vi ska gå ner till vattnet så han får bada litegrann ska kasta lite pinnar och sånt också. Jag har slingat håret blont det blev sådär men är ganska nöjd ialf ska ta i lite mer färg nästa månad så får vi se hur det blir då.. nästa helg ska jag ha hemmachill det ska komma över lite killar och tjejer vi ska dansa lyssna på musik o booza lite hoppas dt blir lyckat i think so ialf. imorgon åker malin till spanien fyfan vad jag kmr sakna henne dt är fan sjukt men hon komme rhem nästa onsdag så hon ska va med på mitt hemmachill punkt slut.

im out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback