9 april

tja!

idag började skoldagen vid 08.00 första leketionen var so som jag fortfarande bara sitter och sover på. endå har jag godkänt i det det är helt sjukt jag gör absolut ingenting på dom leketionerna efter so,n hade vi engelska där skulel vi prata engelska med varandra så jag och sandra snackade "engelska" sandra pratade engelska jag svenska engelska suuuuuger. sen hade ni No fyfan äckligaste ämnet där har man äckliga mentorn berit sandhal o jag hatar henne, så är det man kan inte älska alla. alla i min grupp fick sluta tidigare eftersom jag mami äckelmonica o äckelberit skulle ha möte, men först åt jag potatisbullar någon grönsaksröra och keso sen gick jag upp till en av no salarna och där satt dom och pratade med mig jag brydde mig inte ett skit o hörde inte ett skit satt och smsade och mamma blev förbannad och jag blev förbannad på henne. dom har bestämt att jags ka få gå till monica två gånger i veckan och att jag ska få en liten bok där alla lärarna ska skriva upp hur jag jobbar aso tror dom jag är snorunge går i 3,an eller ? aja dom berättade också att jag har mycket skolk 2180 minuter , 150 leketioner det är ju verkligen inte mycket vist ? aja slutpratat om skolan. efter skolan gick jag hem tog ut hunden en kortis och sen tog jag min stora resväska den va tom alltså, mötte johanna och vi åkte till gåshaga till min mosters jobb ska vika 1200 plastskivor och på det tjänar jag 800 kr , ska vika mer nästa månad osv så jag blir rik sen kanske jag ska sommarjobba får 6, 7 tusen efter skatt . då har jag pengar så det räcker haha.

på lördag vet jag inte riktigt hur det blir jag skulle vilja sitta i zenkensdam på ett berg där man har skitfin utsikt och sen har alla filtar med sig i väskan och så har vi högtalare lyssnar på musik och dricker skitmysigt bara vara med tjejerna. eller så skulle jag vilja sitta i gamla stan där man också har utsikt men inte lika mysigt hehe. eller så vill jag gå på en sen bio äta mat innan. men helst dricka dåda.. på måndag möter bajen aik hoohii bajen vinner lätt så fuck all u all.

haha jag har lovat kusin marlene att sluta röka men tyvärr så höll jag det inte förlååt ! :/

ciao

Kommentarer
» Johanna

haha allt låter bra för min del :D

2008-04-09 20:54:02
URL: http://jonaya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback