30



förstabesök var:, kim mormor morfar farmor åsa fotini
jag döptes till:  Irma sophie elisabeth söderqvist
presenter jag fick: silversmycken halsband silverhjärta och 500 kr
mitt första leende: 3 veckor
jag började krypa: 7 månader 1 vecka
Jag reste mig upp:  8 månader och tre dagar
Mina roligaste leksaker: speldosa, alla brorsans leksaker bandspelare med kasett och barnskivor.
 mina första böcker:  babyns första bok, mumintrollet, tippens vänner, djurboken, alfons åberg
jag tog mina första steg: 10 mån och tre veckor
barnsjukdomar jag har haft: mul & klövsjuka öroninflamation o vattenkoppor
jag lekte gärna med : jacob(brorsan), moa, frida, mamma, pappa, morfar, mormor
mat jag gillade: blodpudding, köttfärssås, fisk
Mina första julklappar: gåvagn, docksäng, böcker, kläder, och massa leksaker, leksaksspis
mina  första riktiga ord: mamma, pappa, titta,nej,där,lampa, tack tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback