27 april

ja som sagt nu ska jag berätta om min sommar har inte planerat allt riktigt än men lite iallafall.

det första vi tjejer ska göra på hela sommaren är att ha fest för petra vi ska typ grilla booza med killar och så antar jag fett mysigt och min lilla petra blir stooor (a) . till midsommar ska jag mami och lillasyster åka upp till västkusten till släkten och då kommer alla vuxna vara fulla som in i helvetet så jag och kusin marlene får väll sitta o dricka för oss själva, vet inte om hon kommer göra men jag kmr lite ialf.  sen har jag o johanna planerat att åka ner eller upp eller vad fan det är till robert i puusala och stanna från en fredag till en lördag, sen kanske jags ka åka till nya zeland eller hur det stavas till pappas bror och så dom bor där ddom har typ 2 hus och lägenheter och så där dome  rika (: synd att dom inte bor i sverige för då skulle jag åkt till dom hela tiden och tiggt lite para  haha. sen kommer det bli fest hela sommaren ah juste glömde jag ska tilld alarna till kusinen big mike och sen hans flickvän mikaela hon väntar barn hon är i 5 månaden naaw så jävla gulligt när bebiisen föds ska jag åka dit på en gång aso. nus ka jag kolla på andra avenyn på ettan med lillasyster ja vet att jag är mobbad

PEACE OUT BITCHES / IRMUSH

Kommentarer
» Irma

UPPSALA NYA ZEELAND, FRÅN FREDAG TILL SÖNDAG SKREV LITE FEL HIHI

2008-04-27 20:02:47
URL: http://irmush.blogg.se
» michelle

hahaha vadå puusala haha låter som värsta finska :D

2008-04-28 12:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback