27 april

shuliluuu

idag har det vart en tråkig dag vaknade vid 09.00 ? aso kan ni fatta det är helt sjukt aja jag åt en macka och kollade på film vid 10.30 åkte jag in till hökarängen och köpte ett paket ciggaretter. det kändes ialf väldigt skönt, min mami har slutat röka nu helt sjukt :O 2 dagar har hon hållt sig visst är det galet bra ? idag åt jag tacos med peperonis lök nachos eller hur det stavas gräddfil starksås skitmumsigt. nu ska alla folk få höra på hur mina planer blir i sommar :) eller ja om någon minut ska avsluta det här inlägget sen skriver jag ett nytt om det haha jag vet att jag är onödig men jag vill se min nya profil som johanna nyss gjorde klart
peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback