24 april

 shuliluuuuuuu

idag har det vart en sån jävla bra dag. Dagen började med att jag vaknade vid 07.40 gick upp  sminkade mig och klädde på mig mami gjorde pressad apelsinjuice till mig mums! sen mötte jag sandra vi gick och tog ersättningsbussen till gullmarsplan och tog sedan tåget in mot stan Sandra gick av i t centralen jag i odenplan och sen går jag mot min praktig jobbar lite och efter ett tag får jag sms av michelle kan vi ses, absolut sa jag så hon kom in till odenplan och vi åt sen gick vi tillbaka till min praktik så jobbade jag lite till och sen fick jag gå, så vi åkte in till johannas skola i björkhagen där satt jag och michelle och blev utslängda en gång men sen gick vi in igen och satt där och snackade sen rörde  mig ja och michelle till farsta och hon åt thaimat gottgott!  vi satt där och snackade i solen när hon hade ätit klart gick vi in på skopunkten där michelle på 10 sekunder hittar ett par skitfina pumps som hon direkt köper sen går vi till bussarna och väntar på malin och när hon kommer sitter vi och pratar minnen och hur många gånger jag har hamnat i "fyllebråk" och typ jag skrattade hela tiden så nu ahr jag ont i halsen har skrattat så jävla mycket idag tack michelle och malin för det det gjorde mig jätteglad. i morgon så ska jag vara med alla tjejerna nästan ialf malin,johanna,sandra, michelle, jennifer ska snacka med sokki och petra också ska bli riktigt kul . skriver ett inlägg senare ska försöka göra om min blogg haha det var johanna som fixade det som jag har det nu

im out / irmuush

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback