23 april

shulilu.

förlåt att jag har skrivit så lite under den senaste tiden men jag har haft så mycket att göra tänkte berätta lite om måndagen tills idag.

måndags så var jag på praon jag började halv tio slutade halv ett sen åkte jag hem och så kom michelle upp till mig och då bestämde vi oss för att möta en tönt. o hon kom  och det hände lite saker sen va vi med ayse jennifer och sandra också vi köpte glass och  chillade ute en stund sen så gick jag hem vikte plast kollade på tv.n osv ( jag förkortar allt) för allt som hände i måndags behöver inte nämnas i min blogg jag gör inte som sandra som verklligen måste skriva om folk i sin blogg ? meningslöst och omoget.

tisdagen:  jag kände mig hänig och så så jag åkte hem tog en alvedon och la mig sen så hade en viss person sagt att jag skulle komma till deras skola och slå den fast jag inte ens hade sagt det o jag fick skit o hon ljuger så galet mycket. efter det så bestämde jag o lillasyster att vi skulle baka muffins med hallon och choklad i dom blev riktigt goda mums. sen så vare såklart ugly betty och desperate housewifes så vi satt där och mumsa i soffan myspys.

idag : så skulle jag till praon men jag fick ledigt av mormor tack du är bäst! så jag åkte in till skolan köpte ett paket cigg mötte mina älsklingar sokeina och jennifer så vi gick upp till deras leketion där även jag fick läsa omg haha sen åt vi lunch jag tog bara sallad och keso mumsmums! efter det satt vi ute på gräsmattan och kollade när några spelade vollyboll vi solade osv skönt!  efter det så åkte jag till farsta och mötte michelle vi gick runt lite satt ett tag i solen gick in på stadium och kollade på skor jag ska köpa ett par höga nikeskor skitkattiga, sen vandrade vi hem till mig och bara snackade omallt och alla det kändes skönt och michelle pratade med bappi i telefon och hon skrattade hela tiden så börjar jag såklart också skratta.  o alla som sett mig vet att jag hade percing i överläppen på sidan "fjortispiercing" jag tog ur den idag och piercade mig underläppen på sidan helt själv helt okej faktist. nu orkar jag inte skriva mer hörs pusshej

Kommentarer
» Anonym

vänta bara ..

2008-04-23 21:13:21
» Irma

naw vad gullig du är kan du inte ens säag vem du är ? :)

2008-04-23 22:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback