21 april

FJORTIS
du sminkar dig i minst en kvart på morgonen varje dag ()
du tupperar håret och andvänder hårspray varje dag ( )
du röker (x)
du har mycket "kompisar" som du bara känner på datorn ( )
du andvänder ord som puss, älskar dig m.m irl (x)
du håller nästan alltid på med din mobil (x)
du andvänder ungefär 5 liter parfym varje dag ( )
du brukar andvända lackskor ()
du lyssnar mest på r'n'b och reggae (x)
du dricker ofta alkohol (x)
du har blivit kallad fjortis (x)
RESULTAT: 5

emo
du bryr dig inte speciellt mycket om skolan ()
du har nästan alltid svarta kläder ( )
sminkar dig med kajal/eyeliner (x)
du har svart hår och snedlugg ( )
du har vans eller converse ( )
du sitter ensam och lyssnar på din mp3/ipod på rasterna ( )
du lyssnar på band som tokio hotel, mcr, fall out boy, green day m.f ( )
du skär dig ()
du är aldrig ute på kvällarna. du sitter inne och lyssnar på musik ( )
du har blivit kallad emo ()
RESULTAT: 1

BITCH
du skriker på folk du inte känner (x)
du ger ofta folk "bitchblickar" (x)
du har någon gång hotat någon (x)
du har någon gång slagit ner någon (x) många hihi
Du bråkar/tjafsar ofta med folk (x)
du är lättirriterad (x)
du är väldigt envis (x)
du är alltid den som "vinner" i bråk (/)
är ofta i slagsmål (x)
Du har blivit kallad bitch (x)
RESULTAT: 9

BIMBO
du har hånglat med över 15 killar på en kväll (x)
du har stora bröst och blont hår (/)
du har linda rosing, pamela anderson, viktoria silvstedt eller någon liknande som förebild ()
du skulle vilja vara med i slitz eller playboy någon gång ()
du festar och blir full nästan varje helg (x)
du har haft ett "one night stand" ( )
du byter kille ungefär 1 gång i månaden ( )
du går runt med kortkort även på vintern ( )
du har blivit kallad bimbo/hora/slampa (x)
RESULTAT: 3

RIKEMANSBARN
du shoppar varje dag ( )
du äger saker från d&g, gucci eller dior (x)
du andvänder aldrig samma kläder 2 gånger samma månad ( )
din garderob är alltid proppfull (x)
du har mer är 5 par skor ()
dina föräldrar ger dig ofta pengar utan andledning (/)
du får ditt studiebidrag ( )
du har eget bankomatkort (x)
i ditt rum finns både dator och tv (/) bara dator
du tackar inte ens när du får pengar längre ( )  
du har blivet kallad rikemansbarn ()
RESULTAT: 4

TÖNT
du har glasögon ( )
du har tandställning ( )
du pluggar alltid ordentlingt på lektionerna ( )
du gör dina läxor (/) i bland
du har aldrig skolkat ( )
du har aldrig behövt göra om ett prov ( )
du känner dig ofta ensam ()
du brukar nästan aldrig vara ute på kvällen ( )
du har blivit kallad tönt ( )
RESULTAT: 0,5








Den är jag:

[x] Har ett smeknamn
[/] Är blyg
[x] Kan lyssna på samma låt flera timmar
[ ] Kan spara pengar länge
[x] Har alltid haft vänner
[x] Har gått på simskola
[/] Har bra ordning på mina grejjer .
[ ] Jag har haft massa tejp i mitt hår
[x] Kan gråta till film / musik
[X] Har blivit sviken av någon
[x] Har svikit någon
[x] Gillar att sporta

Utseende:
[x] Jag har långt hår
[x] Jag använder smink
[x] Har färgat håret fler än 2 gånger
[x] Har tyckt att jag är ful
[ ] Är lång
[ ]Jag bär alltid mode
[x] Har bland färg på ögonen
[ ]Har Paris Hilton eller någon liknande som förebild
[X]Jag har färgat hår just nu
[ ]Jag har min vanliga hårfärg just nu

Förhållanden:
[  ] Jag har kille/tjej
[  ] Jag är gift
[ ] Jag är kär
[x] Någon är kär i mig
[ ] På G med någon  ?

Övrigt:
[x] Jag har fler än 5 bästa vänner
[x] Jag har mobil
[  ]Kan numret till fler än 10 pers i huvet
[X]Kan sjunga när andra lyssnar 
[x] Gillar att kolla på TV
[  ] Tar droger
[x] Dansat på mitt rum
[x] Varit på begravning
[x] Hoppat från en brygga
[x] Döpt en insekt jag hittat
[x] Rullat ner från en pulkabacke

din poäng 24 
16, du är onormal !
16- 22, du är normal !
34-38, du är en idol för många

Här är förhållande-listan 2008,
alla som är nått måste göra den!

Är du i ett förhållande? nej ,
Om inte,varför inte?  för jag har ingen lust
Hur långt var ditt längsta förhållande? 7 månader
Har du velat bli tillsamans med ditt /dina ex igen? ja
Har du kvar någonting från dina gamla förhållanden? Ja,
Vad är DU mest för, förhållande eller strul? -
Är du en player? Nej!
Har du blivit dumpad? aa
Har du blivit sårad? yes
Har du dumpat någon? yes
Om alla du varit tillsamans med skulle beskriva dig med 1 ord,vilket? vet inte
Värsta raggningsrepliken någon kört på dig? -
Är du kär i någon nu? nej
Har du någon beundrare? aaaaaaaaaaaaaaaaaa
Hur skulle du beskriva den perfekta Pojkvännen? -
Har du varit kär i flera samtidigt? nej!
Har du sårat någon allvarligt? kanske det kanske
Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? -
När du vill ha någon, vad gör du? -
Bästa raggningsrepliken?-
Hur skulle den perfekta dejten se ut? -
Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? vet inte
Vad tänder du på? -
Var vill du vara nu: hemma
var går du i skolan: hökarängen
var är din mobiltelefon: på databordet
var är din mamma: på jobbet
var sover du:  i min säng
var handlar du mest: cigg
var fick du tag i tröjan du har på dej:  adiasaffär
vart åkte du senast bil: mac donalds
var i ditt rum är du: vid datorn

Vad
vad åt du senast: macka
vad drack du senast: loka
vad är det för färg på dina byxor:  svarta ( leggins)
vad är den närmaste saken som är blå: en låda
vad gillar du mest med skolan: rast
vad har du på fötterna: inget
vad är din favorit färg: många
vilken film såg du senast: the eye
vad hör du just nu: michelles prat

Har du någonsin
sovit i en annan säng: yes
tyckt att din kusin är het: never
sovit naken: aa
kört över hastighetsgränsen: nej 
målat om ditt rum: jaaaa
dansat framför en spegel: absolut
fått hicka: jap
stulit pengar från en kompis: nej
hoppat in i en bil med folk du just träffat: aa
varit i slagsmål: Ja tyvär
smugit ur ditt hus: yes
haft känslor för någon som inte känt detsamma: vet inte
strulat med en främling: kanske det kanske
saknar någon just nu: kusin!


Vem:
vem är i rummet med dig: michelle
vem fick du senast sms av: Linnea
 vem tänker du på nu: ingen
de du senast i telefon med:  yazmin
hus var du senast i:  hemma
vem är din favoritsläkting: kusin
i din skola går dig mest på nerverna: alla fjortisar

Kommentarer
» sara

tog nån fråga sak av dig

2008-04-22 20:45:12
URL: http://lakii.blogg.se
» Marlene

Du är också min favoritsläkting! (om du nu menar mig, men vi säger så ;P) saknar dig ;) puss

2008-04-25 18:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback