13 april

yeeyee.. nu e jag glad igen. usch bråkar med den äckligaste tjejen jag sett erika heter hon eller något så  fucking feg usch snorungeeeeeeeeeee. jag ska kanske sommarjobba 6600 kr efter skatt valde som förstahandsval småbarn, 2 handsval parklek 3 val äldreomsorg  hoppas jag kommer in valde veckorna 28,29,30 som första val och 31,32,33 som 2 handsval jag behöver pengar så fan ni ska säga att jag får annars då jävlar haha.  jag har vikt 300 plast nu typ bara 700 kvar jobbigt men om man vill ha pengar så måste man ju vika haha. i don't care what they say im in love with u lala den låten sitter jag och sjunger på nu.

vad är det verkliga livet när lögnerna känns enklare än saningen ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback