-.-

Vad gör du när du är:
- Arg?
jag tar ut min ilska på andra, skriker förstör saker. och om jag är arg på mamma kan jag sticka hemifrån och supa! eller bara sova borta hela natten och inte komma hem. eller så tar jag en cigg och lyssnar på musik!
- Ledsen?
jag brukar lyssna på sorliga låtar gråta av mig.
- Nedstämd?
tänker på livet vad det egentligen handlar om varför man föds för att bara leva ca 80 , 90 år och sen dö .. vad är meningen
- Glad?
jag vill ut festa ha kul, jag skrattar jag är på bra humör helt enkelt inte en enda sur min.
- Nykär?
ja då pratar jag mycket om den personen , jag smsar mycket med killen och vill träffa den all the time.

Kommentarer
» Robbelibobban

Är du nykär i mig som du varit kär i så länge? :O

2008-04-16 22:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback