onsdag kväll

ja idag var jag i skolan också *suck* skolkade faktist inte idag stolt hihi. åkte in till stan med sandra och handlade nya jenas sen när jag var på väg hem så gick sandra av i gullmars hon skulle till sin syster , jag åkte vidare satt lyssna på musik och helt plötsligt kom dt en tanke fram när jag åkte förbi skogskyrkogården, jag tänkte , tänk om min mamma dör snart och tänk om vi bråkar innan vilket dåligt slut på allt liksom, och jag tänkte om min mamma dör är mitt liv dött jag skulle supa mej så jävla full varje jävla dag jag skulle inte gått till skolan jag skulle skärt upp mina armar jag skulle förstört hela mitt ansikte jag vene vad jag hade gjort, så jag är glad att mamma finns för annars hade jag inte orkat leva. ska ialf ut snart med sandra vi ska träffa alex ska gå kolla på luciatåg haha aaaaa jag vet att lucia är imorgon men dt finns lucia tåg idag . haha walla jag ääääääälskar alla pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback